2009年4月7日 星期二

莉琪的異想世界 - 裡面的幾首歌

這是DISNEY的一套電視劇,



因為能切身貼入年輕人生活,所以當初非常有人氣,



裡面的主角莉琪(希拉蕊德芙)也因此一砲而紅。





在2003/05/02還出了同名電影版《平民天后》



故事就是接續電視內容,敘述莉琪國中畢業後的暑假決心到義大利羅馬一遊,



在那她得以一償宿願成為家喻戶曉的大明星,享受了一飛衝天的走紅滋味。





裡面的幾首音樂都非常好聽,特別是《What Dreams are Made Of》







獨唱版(有劇情)







獨唱版(純音樂)







對唱版(有劇情)







對唱版(純音樂)





Hey now, hey now

嘿!現在。就是現在!

Hey now, hey now

嘿!現在。就是現在!



Have you ever seen such a beautiful night

你曾見過如此美的夜晚嗎?

I could almost kiss the stars for shining so bright

我幾乎可以親吻那如此閃爍 耀眼的星星了

When I see you smiling I go

當我看見你的微笑 我走了

Oh oh oh

喔~

I would never want to miss this

我絕不想錯過此

Cause in my heart I know what this is

因為在我心中 我知道這是什麼



Hey now, hey now

嘿!現在。就是現在!

This is what dreams are made of

這就是夢想由什麼組成

Hey now, hey now

嘿!現在。就是現在!

This is what dreams are made of

這就是夢想由什麼組成

I've got

我已得到

Somewhere I belong

屬於我的某個地方

I've got

我已明白

Somebody to love

去愛某個人

This is what drea...ms

這就是夢想由什麼

Are made of

組成

(Hey now hey now, this is what dreams are made of)

嘿!現在。就是現在!這就是夢想由什麼組成



Have you ever wondered what life is about

你曾經想知道生命是關於什麼嗎?

You could search the world and never figure it out

妳可以尋遍這世界卻永遠找不到答案

You don't have to sail on the oceans

你不需航行於大洋

No no no

不~

Happiness is no mystery

快樂不是神祕的

It's here and now, It's you and me yeah

現在就在這裡 就是你和我



Hey now, hey now

嘿!現在。就是現在!

This is what dreams are made of

這就是夢想由什麼組成

Hey now, hey now

嘿!現在。就是現在!

This is what dreams are made of

這就是夢想由什麼組成

I've got

我已得到

Somewhere I belong

屬於我的某個地方

I've got

我已明白

Somebody to love

去愛某個人

This is what drea...ms

這就是夢想由什麼

Are made of

組成



(Hey now, hey now, hey now, hey now, hey now, hey now, hey now)

嘿!就是現在~嘿



Open your eyes

張開你的雙眼

(This is what dreams are made of)

這就是夢想由什麼組成

Shout to the sky

對的天空大喊

(This is what dreams are made of)

這就是夢想由什麼組成

When I see you smiling I go

當我看見你的微笑 我走了

Oh oh oh

喔~

Yesterday my life was duller

昨天我的生命是陰暗的

Now everything's...techni-color

現在每一件事卻多采多姿



Hey now, hey now

嘿!現在。就是現在!

This is what dreams are made of

這就是夢想由什麼組成

Hey now, hey now

嘿!現在。就是現在!

This is what dreams are made of

這就是夢想由什麼組成

I've got

我已得到

Somewhere I belong

屬於我的某個地方

I've got

我已明白

Somebody to love

去愛某個人

This is what drea...ms

這就是夢想由什麼

Are made of

組成

沒有留言: